الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دختر نازمون الینا

تولد چهار سالگی الینا با تم کیتی

1393/11/18 0:52
نویسنده : مامان مریم
4,009 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنسس کوچولوی مامان چهار ساله شدنت مباااااارک محبتبوسبغل

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

 4 سال از لحظه ی ورود فرشته ی کوچکمان میگذرد و من هنوز در جواب این معما مانده ام که کی و کجا کار خوبی انجام داده بودم که خدای مهربان من را مستحق داشتن چنین هدیه ای دانست.و از خودش میخواهم که بتوانم امانتدار خوب و مادری شایسته باشم.درست بخاطر دارم اولین لحظه ای که فرشته ام را در اغوش گرفتم.از شدت خوشحالی فقط اشک میریختم.عظمت خدا را با تمام وجود درک کردم.حس وصف ناپذیری است که امیدوارم همه ی کسانی که آرزوی مادر شدن را دارند روزی تجربه کنند

الینا جونم  دختر مهربونم یک سال دیگه گذشت و تو  کلی واسه خودت خانم شدی این  سال پر بود از عشق و شور زندگی 

  شاهدخت من 4ساله شدی  40 ساله میشی وان شالله 140 ساله اما امیدوارم همیشه کودک بمانی پاک پاک پاک      

    تنها شکوفه زندگیم تم تولدت را هلو کیتی انتخاب کردم و با بابایی تصمیم گرفتیم تولدت را خانوادگی بگیریم .مهمانهایمان حدود 40 نفر بودند که لطف کردند و همه آمدند.

عسلم همه زحمت کشیده بودن و برات هدایای زیبایی آورده بودند از لباس و اسباب بازی بگیر تا وجه نقد مبارکت باشد عزیزم

بالاخره جشن تولدت با شکوه هرچه تمام تر به خوبی و خوشی برگزار شد و یه باری از رو دوش من برداشته شد خندونک

هرچند که خیلی ازم انرژی برد و ماه ها درگیرم کرد اما واقعاً برام لذت بخشه این کارا و با عشق تمام انجامشون میدم متنظرمامان جون تولدت شب جمعه گرفتم به درخواست خیلی از دوستان ....

و اما شما که لباست را خیلی دوست داشتی و در کل مهمانی  با دوستات رقصیدی و بازی کردی

و با پاشیدن برف شادی صدای جیغ و شادیتان فضای خانه را پر میکرد

آهنگ خوش سه تار تقديم تو باد ، آرايش گلهاي بهار تقديم تو باد . گويند كه عشق هديه پاك خداست ، اين هديه هزار بار تقديم تو باد .
 

تولدت مبارک

friend - emoticonswallpapers.com

 

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک

 

در یک روز زمستانی درهای بهشت باز شد و فرشته ای ، تکه ای از نور آسمانی را از طرف خداوند مهربان به ما هدیه داد

نور آسمانی من ،الینای عزیزم 

تو آمدی و به یمن آمدنت مادر نامیده شدم

برای تو می نویسم قشنگترین لحظات زندگیت را

تا در بزرگی یادآور خاطرات شیرین کودکیت باشد ...

نفسم ... کودکانه هایت برایت ماندنی باد

خوب بدون توضیحات زیاد میرم سراغ عکسا و گزارش تصویری مراسم

و اما تزیینات تولد:که همگی دست ساز مامان مریم واسه دختر نازم الینا هستش

این فلش که دم در ورودی نصب شده بود و عکس کیتی که روی زنگ خونه و آیفون زده بودم

 

ردپا:

خوش آمد گویی:

 

تزییناته خونه

میز تنقلات:

کلاه و تاج تولد و سایر اقلام:

 

بیسکوییت های کیتی مامان پز

دفترچه یادگاری

 

سایز تزییناته رو دیوارها:

 

 

و اما پرنسس کوچولوی مامان:

 

 

 

این عسکو آتلیه گرفته بودیم و بزرگ رو شاسی چاپ کردم

 

 

و اما کیکت که بینظیییییییییییییییر شده بود دستشون درد نکنه که سنگ تموم گذاشتن

 

 

 

 

در حال فوت کردنه شمع چهار سالگیت

ایشالا شمع های 120 سالگیتو فوت کنی عشششششق منبغل:

دختر ناز و بی همتای من؛

امید دل من؛

همه ی دار و ندار من؛

4 ساله شدی...

مبارکت باشد گل همیشه بهار من؛

 

 

خوب خدا رو شکر که همه چیز به خوبی و خوشی برگزار شد و خیالم راحت شد امیدوارم سالهای سال جشن تولدت رو به خوبی و خوشی جشن بگیری عزیزم و به همه خواسته ها و آرزوهات برسی و خوشبخت باشیبوسبغل

اینم کادوهای تولدت .

 

ست گیتی مامان و بابا

گردبند طلا  کادوی مامان وبابا

بابا جونم عاشققققققتم محبتمحبت

عاشق این لباسه شدی و سریع پوشیدی وکلی باهاش قر دادی و عکس گرفتی

و اما شام.سبزی .کاهو .سالاد شیرازی .......و چلو گوشت بود که متاسفانه خیلی عکس ازش ندارم

 

از همه دوستای گلم که زحمت کشیدن و با اومدنشون من والینا رو خوشحال کردن تشکر می کنم جای همه کسایی که نبودن هم خیلی خالی بود .

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مــــــامـــــانی
18 بهمن 93 17:09
تولدت مبارک عزیزم