الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون الینا

یلدا مبارک.........

1393/9/30 1:13
نویسنده : مامان مریم
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هندونه کوچلوی مامان مریم ...

عشقم شب یلدای خوبی رو داشتیم اینبارم به لطف خدا کنار ننه جون .عمه جونت و عموهات تونستیم باشیم.

امیدوارم که انشالله سالیان سال در کنار هم خوش و خرم باشیم .یه سری از عکسا هم میذارم واسه یادگاری.

و این هم بگم که همه خوراکی ها دست ساز خودم هستن .آرام

 

هندوانه شیرین من :

سفیدی برف را برای روحت

سرخی انار را برای قلبت

شیرینی هندوانه را برای عشقت

و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم.

 

 

اینم الینا جون خودم که هندونه شده بود


 

دختر ناز و قشنگم :

همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ باشد

یلدات مبارک

 

 

 

                      در آخر هم بفرمایید یه آش رشته خوشمزه که تو این هوای زمستونی میچسبه.محبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان شایان
30 آذر 93 1:17
سلام دوستان عزیز بنده در یه جشنواره عکس نی نی شرکت کردم و عکسم رو پذیرفتن فقط برای اینکه بتونم به مرحله بعد برم به رای نیاز فوری دارم.خواهش میکنم ازتون که به بنده رای بدید و بنده رو شرمنده خودتون کنید.به خدا درسته لطف میکنید و یه اس ام اس میدید اما هیچ ضرری نمیکنید.بنده هم به پاس تشکرتون واستون صلوات سلامتی میفرستم. برای اینکار باید عدد 23 رو به شماره پیامک 1000891010 بفرستید.لازم به ذکر که از بین کسانی که پیامک میدن و به شرکت کنندگان رای میدن هم به قید قرعه جوایز نفیس میدن.تو رو خدا بهم رای بدید ممنون