الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دختر نازمون الینا

عزاداری

1393/8/15 0:21
نویسنده : مامان مریم
112 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشقم

این روزا بیشتز همیشه خوشحالی اونم به خاطر اینکه پشت سر هم میری مسجد و هیأت برای عزاداری امام حسین(ع)

با اون زبون شیرینی که داری میگی مامان بِریم سینه بزنیم؟ .............الهی که من دور دختر کوچولوم بگردم ....عزاداریات قبول باشه فسقلی.......

شب تاسوعا و عاشورا با هم رفتیم بین دسته های عزاداری و شما با اون دستای کوچکت سینه و زنجیر میزدی قربونت برم ...

الان ٣ ساله که ماه محرم با تو عزیزدلم میگذره .......الهی شکرت ....الهی همیشه زیر سایه حضرت علی اصغر باشی  گلکم.......

 

این روزها مراسم عزاداری آقامون امام حسین(ع) همه جا برپاست

این چند شبه دو سه بار رفتیم روضه

 

یکشنبه شب رفتیم مسجد که هم عزاداری بود و هم روضه خونی که شما هم آروم نشستی کنارم و با بهت و حیرت به همه جا نگاه میکردی و دور و بر خودم راه میرفتیتعجب

دوشنبه شب با بابا مهدی رفتی مراسم عزاداری وقتی اومدی خونه نا نداشتی از خستگی گلم یاد گرفتی سینه  و زنجیر میزنی قربونت برم)خسته

سه شنبه دیگه نرفتیم روضه گفتم میشینم توی خونه پای تلویزیون عزاداری میکنم آخه با این کارای تو که نمیشه روضه رفت اما آخر شب اینقدر پشیمون شدم که نرفتم خیلی دلم سوخت غمگین واسه همین گفتم هرطوری هست میرم روضه فوقش یه کم دنبالت راه میرم

دیشب دوباره با عمه کبری و زن عموهات رفتیم روضه و چون شلوغ بود و ریحانه و فائزه  هم بودن جایی نمیرفتی اما آخر کار دیگه خسته شده بودی و همینطور میگفتی بِ (یعنی بریم) و بای بای میکردی و جیغ میزدی تا بریمبای بای

امشب هم نمیدونم قسمتمون هست جایی بریم یا نه سوال

 

این چند روز تا توی تلویزیون مراسم عزاداری رو می بینی و حسین حسین رو میشنوی یا وقتی بهت میگیم الیناحسین حسین بگو شروع میکنی به سینه زدن الهی قربون عزادار کوچولوم برمگریه

الانم بیدار شدی و دیگه نمیگذاری بنویسم

راستی فردا یعنی جمعه 6محرم مراسم شیرخوارگان توی سراسر کشوره که تصمیم دارم انشاءالله ببرمت به یاد علی اصغر حسین (ع)چشمک

خدایا فرج منتقم خون حسین مظلوم(ع) را برسان، الهی آمینخطا

 

 

فرا رسیدن ماه محرم رو به همه ی دوستان نی نی وبلاگیمون تسلیت میگم و از همه التماس دعا دارم

الینا جونم

امسال سومین  محرمی که تو هم در کنار مایی

پارسال خیلی بردمت مراسم عزاداری آقا امام حسین

انشاءالله که امسالم توفیق داشته باشیم با هم دیگه بریمغمگین

گروه گل یاس

 

پسندها (1)

نظرات (0)