الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دختر نازمون الینا

فرشته مهربونم 4 سال و 4 ماهگیت مبارک

1394/3/18 14:16
نویسنده : مامان مریم
217 بازدید
اشتراک گذاری

 

               ماهگردت مبارگ عشقه مامان            

 

ماهگردت مباااارک عسل مامااااان....52 ماهه که ما فرشته ای تو خونموووون داریم که به دنیا نمیدمش و برای                       

داشتنش خدارو هزاران هزار بار شاکرم

دختر داشتن نعمتیه که با هیچ چیزی برابری نمیکنه و ممنوووووووووووووووووووونم از خدا که من و لایق داشتن

همچین نعمتی دونست و یک دختر ناااااااااااااااااز و بهم بخشید

 

 

دست من نیست چه کنم عاشقتم

حرف هر روز و هنوز و هر دفعه م

واسه تو قلبم و قایق میکنم

می سپرم به دست دریای خدا

می شینم قایق و دریا تو تماشا میکنم

عکس چشماتو می گیرم روی چشمام میزارم

از کنار باغ خنده هات

یه سبد بوسه می چینم به اتاقم میارم

دست من نیست چه کنم

اخه من عاشقتم

حاضرم به خاطرات پشت خورشید بشینم

تو آسمون داد بزنم

بذار مردم بدونن که دیونتم

اخه چیزی ندارم نشون بدم که عاقلم

اخه من عاشقتم ......اخه من عاشقتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)