الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دختر نازمون الینا

ماهگرد 4 سال و دو ماهگی نفسم

1394/1/18 15:00
نویسنده : مامان مریم
125 بازدید
اشتراک گذاری

  

عشقم ماهگردت مبارک

    من هر روز                                                                   

                               با حرف هایی که تمام احساس من است                                                 

                     نوازشت میکنم                              

                    لمست میکنم                              

                                                      میبوسمت                                                                  

                                                    موهای نرمت را شانه میکنم                                                 

صورتت را میشویم

                    و به تو محبت میکنم تا همیشه مهربون باشی                                 

              عاشقتم دختر یکی یکدونم                   

پسندها (1)

نظرات (0)