الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون الینا

مسافرت .سالگرد ازدواج

1394/1/7 1:51
نویسنده : مامان مریم
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناززززززنینم  گوگولی مامانی .......

الان که دارم می نویسم حدودا ساعتای 2 شبه .

قراره صبح زود سه تایی حرکت کنیم  بطرف بندر عباس .اینقدر خوشحالی که هر کاری میکنم نمیخوابی .

خاله زهرا با پسر دایی های با خانواده همگی اونجا هستن میدونم که خوش میگذره انشالله .راستی

گلم مامانی 2 روز دیگه پنجمین سالگرد ازدواج منو بابایی هستش میدونم که اونجا اینترنت نیست .و

همین الان این پست مینویسم وتبریک میگم .

56.gif

 

و اینم تقدیم میکنم به همسر با وفایم

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا

برایم به ارمغان آوردی .

خوب من برای توصیف مهربانی هایت واژها یاری نمی دهند.چرا که

تو خود قاموس مهربانی هستی و من خوشحالم کهسالی دیگر بر عمر

زندگی مشترکمان افزوده شد....

57.gif

چقدر زود گذشت....

پنج سال از آن روز  می گذرد......زیباترین لحظات برای جاودانه شدن ,  آن  روز  که  تمام

وجودمان با هم شدن بود مگر می شود فراموش کرد آن دم را که  پیمان  جاودانه بستیم

و آن را به جشن و سرور نشستیم. ان روز که باد صبا چه مستانه می وزید در جای جای

این سرزمین تا حکایت کند  صبانامه  عشق ما را و حال پنج سال  از  آن  روز پر از  خاطره 

گذشته سالهایی که خود نیز خاطره شد مهدی جان تو را از خدایی خواستم که به رحمت

بیکرانش  ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بینهایت عاشقانه دوستت دارم 

همسر خوبم مهدی جان به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند

و در سالروز ازدواجمان هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد . . .

اینم از کادوی بابایی که مامانی رو حسابی سوپرایز کردازت ممنونم عشقم


.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)