الیناالینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون الینا

تولد بابایی

1394/1/1 3:24
نویسنده : مامان مریم
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

gef07.gif

 

مهدی من .همدم همیشگیم .عشق پاکم.همسرگلم .تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک.

آرزو میکنم همیشه دلت شاد و لبت خندون و تنت سالم باشه و به همه آرزوهای که داری برسییییییی

تو بهترین همسر و بهترین پدر برای تنها گل زندگیمون هستییییی و هم من هم دختر نازمون به داشتنت میبالیم

مهدی عزیزم دوستت دارم

گلم تولد بابا مهدی همزمان با شب عید  بود و من هم با یه تیر دو نشون زدم .خانواده پدری رو دعوت کردم به بهونه دورهمی شب عید ولی در کل به بهانه تولد بابایی بود.

بابا مهدی حسابی غافلگیر شد اصلا یادش نبود که تولدشه شما هم خیلی کمک مامانی کردی ماشالله تا بابا از

سر کار اومد همه چی رو لو دادی از کیک تولد گرفته تا کادوی خودت .ولی خوشبختانه کادوی منو لو ندادی آخه

خیلی واسه بابا سواپریز باحالی داشتم.

خلاصه بابا رضا وعموها و عمه با بچه ها همگی شب عید اومدن خونه ما .خیلی شب به یاد ماندنی و خوبی بود

اول اینکه تولد بابا مهدی رو جشن گرفتیم بعد مامان کادوشو دا د به بابا چقدر بابا خوشحال شد خیلی ذوق کرد از

سنتوری که واسش خریده بودم مبارکت باشه عشقم انشالله بهترین آهنگها رو بنوازی واسمون میدونم که

میتونی چون خدایش خیلی علاقه داری .

عزیزم تولدت مبارک

برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه تو زیباترین آرزوی منی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)